عملکرد فوق العاده آیفون ۸
عملکرد فوق العاده آیفون ۸

عملکرد فوق العاده آیفون ۸

عملکرد فوق العاده  آیفون ۸

 

عملکرد فوق العاده  آیفون ۸
عملکرد فوق العاده آیفون ۸

 

آیفون ۸ پرچم دار بعدی اپل خواهد بود که توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند، آیفون ۸ دارای تصاویر لو رفته بسیار زیادی بوده است و بسیاری از منابع بر این باور هستند که این آیفون با ظاهری بسیار متفاوت عرضه می شود.

بسیاری از منابع تصاویر لو رفته ای را در رابطه با آیفون ۸ منتشر کرده اند و بسیاری از عکس ها نیز این نکته را نمایش می دهند که آیفون ۸ دارای صفحه نمایش لبه به لبه است. با تمام این تفاسیر برخی از منابع موثق بر این باور هستند که آیفون ۸ دارای ظاهر بسیار عجیبی نیست و بیشتر تغییرات آیفون ۸ در عملکرد های جدید آن دیده می شود.

عملکرد های جدید و متنوعی برای آیفون ۸ در نظر گرفته شده است که یکی از این عملکرد ها سیستمی است که به وسیله آن کاربر بتواند در مکان های شلوغ به سرعت به گوشی هوشمند خود پاسخ دهد. بسیاری از منابع نیز به این نکته تأکید داشته اند که اسکنر اثر انگشت به پشت گوشی هوشمند منتقل می شود. البته در ابتدای انتشار این خبر بسیاری از منابع بر این نکته تأکید داشتند که این اسکنر در زیر صفحه نمایش لبه به لبه قرار خواهد داشت ولی این موضوع تقریباً به صورت کامل تکذیب شد.

 

عملکرد فوق العاده  آیفون ۸
عملکرد فوق العاده آیفون ۸

 

در این میان که در همه سایت ها صحبت از طراحی های جدید برای آیفون ۸ است در بسیاری از وب سایت ها نیز بر روی این نکته تأکید شده است که عملکرد های لمسی جدیدی به آیفون ۸ اضافه خواهد شد، از جمله این قابلیت های جدید می توان به رد کردن تماس با حرکت دست جلوی سنسور، تغییر دادن موسیقی با حرکت دست و بسیاری از عملکرد های دیگر نام برد.

دوربین دوگانه آیفون ۸ برخلاف نمونه های مشابه به صورت عمودی در پشت گوشی هوشمند قرار گرفته است و هنوز خبری مبنی بر ضدآب بودن این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

با تمام این تفاسیر باید صبر کرد و دید که این گوشی هوشمند با شایعات چه تفاوتی دارد و آیا می توان به خبر های درز کرده اطمینان کرد یا نه آیفون ۸ در دهمین سالگرد ورود گوشی های هوشمند آیفون به بازار عرضه می شوند.

 

عملکرد فوق العاده  آیفون ۸
عملکرد فوق العاده آیفون ۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 11 =